rincewind bpm
Pan i Władca
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 0:00, 19 Cze 2006 Temat postu: Grussk [Star Wars d20] |
|
|
Charakterystyka
W czasach Starej Republiki nie brakowało użytkowników Ciemnej Strony Mocy. Choć istniało tylko dwóch Sithów, to przecież żyli i działali również inni, traktujący Moc jako magię, wewnętrzną siłę, szczęście. Talent w posługiwaniu się mocą trafia się (być może pozornie) losowo i często poza kontrolą Zakonu Rycerzy Jedi. Grussk jest jednym z takich osobników.
Nie ma powodów dla których trzeba by zagłębiać się w szczegółową historię Grusska, ważniejsze jest to, jak ta przeszłość wpływa na teraźniejszość i na przyszłość. Ów Trandoshanin od zawsze był wojownikiem. Bił dla pieniędzy, mordował dla pieniędzy, zastraszał dla pieniędzy. Jego celem było przetrwanie. Kiedy odkrył, że jego emocje i uczucia mają realny wpływ na rzeczywistość, uznał to za kolejny atut w walce. Jeżeli w gniewie walczył lepiej, to po co ten gniew hamować? Lepiej zginąć? Po co? Dla owej Republiki, która nic mu nigdy nie dała? Albo dla rycerzy Jedi, którzy najchętniej zabiliby go za samo używanie Ciemnej Strony Mocy? Tak więc młody Trandoshanin doskonalił swoje umiejętności. Nigdy nie miał czasu (ani też, powiedzmy sobie szczerze, predyspozycji) by przemyśleć swoje zachowanie.
Wydaje się że to dopiero początek jego kariery. Wypracował prostą taktykę, która pozwala mu na pokonanie większości wrogów, podnajmuje się więc jako skrytobójca, poborca haraczu czy ochroniarz. Wygląda na to, że jeszcze o nim usłyszymy…
Wprowadzenie do kampanii
Najprościej wprowadzić Grusska jako ochroniarza lub zabójcę. W tym drugim przypadku może przygotować się i w pełni wykorzystać swój zabójczy potencjał- schowa się w jakimś ciemnym pomieszczeniu lub po prostu zgasi światło, atakując pod osłoną ciemności (sam widzi w nich doskonale). Przed atakiem, kiedy jeszcze nie zostanie zauważony przez BG, aktywuje swoje moce:
3 rundy do ataku- Force Defence
2 rundy- Battle Mind
1 runda- Enchance Ability (Str)
Runda zaskoczenia- atut Rage
Nie podda się, ewentualnie może spróbować ucieczki (jeżeli atut Rage przestanie działać).
Grussk: Male Trandoshan 2/ Dark Side Marauder 1; Init +1 (Dex); Defense 15 (+3 class, +1 Dex, +1 Natural Armor); Spd 10 m; VP/WP 32/14; Atk +7 melee (2k10+6, Vibro Axe) or +4 ranged (3k8, Blaster Pistol); SV Fort+7, Ref+3, Will+1; FP 1; DSP 10; Rep +0; Str 18, Dex 12, Con 14, Int 8, Wis 9, Cha 10.
Eguipment: Vibroaxe, Blaster Pistol
Skills: Demolitions +2, Intimidate +5, Pilot +3
Force Skills: Battle Mind +5, Heal Self +1, Enchance Ability +7, Force Defence +3
Feats: Armor Proficiency (light), Force Sensitive, Power Atack, Weapon Group Proficiency (blaster pistols), Weapon Group Proficiency (blaster rifles), Weapon Group Proficiency (heavy weapons), Weapon Group Proficiency (primitive weapons), Weapon Group Proficiency (simple weapons), Weapon Group Proficiency (vibro weapons)
Force Feats: Control, Mettle, Rage
Post został pochwalony 0 razy
|
|