strona rinc'a bpm
Tu znajdziecie wszystkie moje prace o RPG i nie tylko
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum strona rinc'a bpm Strona Główna
->
Inne RPG
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólna
----------------
Ogólne
D&D
Inne RPG
Inna twórczość
Komiks
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
rincewind bpm
Wysłany: Wto 20:55, 20 Cze 2006
Temat postu:
Rise of the Empire, konkretnie Wojny Klonów ponieważ:
a) to występuje w filmach i gracze to znają
b) można wprowadzić dżedajów bez problemu
c) w targanej wojną Republice jest baardzo dużo pretekstów do przygody, a klarowne przewodnictwo (choćby nakazy Mistrzów Jedi czy władz Republiki).
Przygoda dzieje się... a w zasadzie chyba opiszę w moim polter blogu.
Scelton
Wysłany: Wto 19:11, 20 Cze 2006
Temat postu:
Rince w, którym okresie prowadzisz ?
rincewind bpm
Wysłany: Pon 0:00, 19 Cze 2006
Temat postu: Grussk [Star Wars d20]
Charakterystyka
W czasach Starej Republiki nie brakowało użytkowników Ciemnej Strony Mocy. Choć istniało tylko dwóch Sithów, to przecież żyli i działali również inni, traktujący Moc jako magię, wewnętrzną siłę, szczęście. Talent w posługiwaniu się mocą trafia się (być może pozornie) losowo i często poza kontrolą Zakonu Rycerzy Jedi. Grussk jest jednym z takich osobników.
Nie ma powodów dla których trzeba by zagłębiać się w szczegółową historię Grusska, ważniejsze jest to, jak ta przeszłość wpływa na teraźniejszość i na przyszłość. Ów Trandoshanin od zawsze był wojownikiem. Bił dla pieniędzy, mordował dla pieniędzy, zastraszał dla pieniędzy. Jego celem było przetrwanie. Kiedy odkrył, że jego emocje i uczucia mają realny wpływ na rzeczywistość, uznał to za kolejny atut w walce. Jeżeli w gniewie walczył lepiej, to po co ten gniew hamować? Lepiej zginąć? Po co? Dla owej Republiki, która nic mu nigdy nie dała? Albo dla rycerzy Jedi, którzy najchętniej zabiliby go za samo używanie Ciemnej Strony Mocy? Tak więc młody Trandoshanin doskonalił swoje umiejętności. Nigdy nie miał czasu (ani też, powiedzmy sobie szczerze, predyspozycji) by przemyśleć swoje zachowanie.
Wydaje się że to dopiero początek jego kariery. Wypracował prostą taktykę, która pozwala mu na pokonanie większości wrogów, podnajmuje się więc jako skrytobójca, poborca haraczu czy ochroniarz. Wygląda na to, że jeszcze o nim usłyszymy…
Wprowadzenie do kampanii
Najprościej wprowadzić Grusska jako ochroniarza lub zabójcę. W tym drugim przypadku może przygotować się i w pełni wykorzystać swój zabójczy potencjał- schowa się w jakimś ciemnym pomieszczeniu lub po prostu zgasi światło, atakując pod osłoną ciemności (sam widzi w nich doskonale). Przed atakiem, kiedy jeszcze nie zostanie zauważony przez BG, aktywuje swoje moce:
3 rundy do ataku- Force Defence
2 rundy- Battle Mind
1 runda- Enchance Ability (Str)
Runda zaskoczenia- atut Rage
Nie podda się, ewentualnie może spróbować ucieczki (jeżeli atut Rage przestanie działać).
Grussk:
Male Trandoshan 2/ Dark Side Marauder 1; Init +1 (Dex); Defense 15 (+3 class, +1 Dex, +1 Natural Armor); Spd 10 m; VP/WP 32/14; Atk +7 melee (2k10+6, Vibro Axe) or +4 ranged (3k8, Blaster Pistol); SV Fort+7, Ref+3, Will+1; FP 1; DSP 10; Rep +0; Str 18, Dex 12, Con 14, Int 8, Wis 9, Cha 10.
Eguipment: Vibroaxe, Blaster Pistol
Skills: Demolitions +2, Intimidate +5, Pilot +3
Force Skills: Battle Mind +5, Heal Self +1, Enchance Ability +7, Force Defence +3
Feats: Armor Proficiency (light), Force Sensitive, Power Atack, Weapon Group Proficiency (blaster pistols), Weapon Group Proficiency (blaster rifles), Weapon Group Proficiency (heavy weapons), Weapon Group Proficiency (primitive weapons), Weapon Group Proficiency (simple weapons), Weapon Group Proficiency (vibro weapons)
Force Feats: Control, Mettle, Rage
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin